תפריט נגישות

סמל נתן עברון ז"ל

מכתב ששלח הביתה


מן הישיבה, בתקופה שלפני הגיוס

- אבא אמא ואחים יקרים,

כבכל שבוע אני כותב לכם לכבוד שבת... במשך השבוע ירד כמובן גשם, דבר ששמח אותי מאוד לאחר הפסקה כה גדולה... הערב היתה שבועת הצנחנים המסורתית ואין צורך לומר שפגשתי את כל החברה שבצנחנים והם - אמוץ, צוצו, יקיר ניצי ונח פלוס שלוש הבנות שבקורס לאחיות פלוס רחל רונן ואם נביא בחשבון גם אותי יתברר שבסה"כ היינו עשרה מהכתה כלומר קצת יותר מ-18.5 אחוז מכלל הכתה והיה שם נחמד מאד! תמסרו ד"ש לדוד וליוסי ולכל הג'מעה ממני. נשיקות לכולכם.
- שמחתי ששלחתם אלי את כתובות החבר'ה... הספקתי לשלח מכתב רק לדוד, אני מקוה שבשבוע הבא אתפנה לכתוב לשאר החבר'ה. אינני יודע אם שמתם לב לליקוי הלבנה המלא שהיה ביום שלישי בערב. את התופעה הסברתי למספר חבר'ה שלא הבינו כיצד זה קורה. בתחילת השבוע שמחתי לפגוש את חברי, וחברי לכתה אלדד שמעון, אשר שמר בעיר העתיקה במשך יומיים. יצא לי לבלות עמו די הרבה זמן ובסה"כ היה נחמד וחבל שהיה זה רק יומים. אני מרגיש מצוין ומשתדל ללמוד כמה שיותר, נשיקות ממני, שבת שלום ולהתראות.
-...מחר אצא אולי לטיול קצר, אחרי, שאי"ה, אעשה "משמר" בלילה. לגבי הטיול בואדי קלט אין לי הרבה מה לספר. העיקר שנהניתי באופן כללי. אגב ראיתי גם אוח אחד. השבוע פגשתי כאן את אלי אסקוזידו (דמות מפורסמת בכתתי ביסודי). השבת בקרתי בביתם של ארי וצילה גסנר (צילה היא בת כתתי). היה נחמד אצלם. תמסרו בבקשה ד"ש לחבר'ה שלי שיגיעו לשבת ובמיוחד לדוד ושיכתבו. אל תתבישו לכתוב לי ובינתיים נשיקות חמות לכלכם.

מבנכם - אחיכם

נתן

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה