תפריט נגישות

טוראי ציון זרוק ז"ל

ציון זרוק
בן 44 בנפלו
בן טיטה ומסעוד
נולד בלוב
בטבת תר"צ, 1/1930
התגייס ב-אפריל 1952
שרת בחיל הנדסה, חיל הלוגיסטיקה
נפל בעת שירותו
בו' בניסן תשל"ד, 29/3/1974
מקום נפילה: מרכז הארץ
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: הוד השרון
הותיר: אשה, שני בנים ושתי בנות
ציון היה חבר בבני עקיבא

קורות חיים

ציון (בנצי), בן טיטה ומסעוד ז"ל, נולד בחודש טבת תר"ץ (1.1930) בבנגזי שבלוב ועלה ארצה בשנת 1949, אחרי מלחמת השחרור. ציון למד בישיבה בבנגזי ומגיל צעיר נאלץ לעזור לאמו בכלכלת הבית, עקב פטירתו של אביו. הוא עבד כפחח בעיר הולדתו. בילדותו היה חבר בתנועת הנוער "בני-עקיבא", שם התחנך על ברכי היהדות והציונות. ציון היה חובב ספורט והקדיש לעיסוק זה שעות רבות בזמנו הפנוי.

ציון גויס לצה"ל באפריל של שנת 1952. ושירת באמונה ובמסירות עד תום השירות הסדיר.

לאחר השחרור הוצב ליחידת מילואים של חיל ההנדסה והיה נקרא, מדי שנה, לתקופות של שירות מילואים פעיל. הוא מילא תפקיד של פחח ונהג בבסיס ציוד. ציון נשא לאישה את אסתר והקים את ביתו במגדיאל - הוד השרון. בשנת 1953 נולד בנו הראשון - אשר. בקרבות במבצע "קדש" נפצע ברגלו והחלים, ובמלחמת ששת הימים השתתף בקרבות עם יחידתו. ציון היה חייל מסור ונאמן, ממושמע ומסודר ואהוב על מפקדיו. המשפחה התרחבה עם הולדת בנו השני ושתי בנותיו. ציון המשיך לעבוד כפחח והצטיין בעבודתו. הוא אהב את משפחתו ואת ביתו והיה אב נאמן ומסור לילדיו. בביתו השרה אווירה נעימה ושמחה ודאג לכל צורכי הבית והמשפחה. הוא היה מקובל בחברה ושש לעזור לכל אדם שנזקק לעזרה בעצה או במעשה.

ביום ו' בניסן תשל"ד (29.3.1974) נפטר ציון בעת שירותו והובא למנוחת-עולמים בבית- העלמין במגדיאל. הוד השרון. הוא השאיר אחריו אשה, שני בנים ושתי בנות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה